Cu "lamaile" la munte - Transfagarasan moto
Article Index
Balea lac si intoarcerea acasa
All Pages

Weekendul care a trecut mi-a prilejuit o mare bucurie. Cu mandrie pot zice ca am avut prima iesire serioasa "in familie", in care am avut bucuria de a calatori alaturi de ambii mei copii, fiecare cu motocicleta proprie. Nu credeam ca o sa traiesc sa o vad si asta! Probabil e un semn ca m-am bosorogit de tot. Grupul a fost completat de doi prieteni, Teo si Ghita.

Nu a fost un traseu cine stie ce spectaculos, probabil l-au facut si multi altii, dar pentru noi a fost cel mai fain: Petrosani-Obarsia Lotrului-Voineasa-Brezoi-Valea Oltului-Avrig-Cartisoara-Balea cascada si Balea lac-lacul Vidra-Curtea de Arges-Ramnicu Valcea-Targu Jiu-Petrosani. Nivelul de dificultate poate fi ridicat nitel de un detaliu: cu o singura notabila exceptie (ilustra-mi persoana :D )  toti participantii sunt in primul lor sezon motociclist, in ciuda experientei rutiere cu alte categorii de vehicule. Deci "lamai".

Povestea asta nu are multe cuvinte, e plina de peisaje. A fost o minunatie de plimbare, de care ne-am bucurat in fiecare moment. Vremea a fost exemplara, si a avut rabdare sa astepte cu ploaia pana dupa ce am ajuns acasa(la  o ora dupa sosirea la Petrosani a inceput sa ploua). Pentru ca mi-am uitat cuvintele acasa, si pentru ca Transfagarasanul e cunoscut majoritatii noastre, las pozele sa nareze cele 2 zile faine de care am avut parte. Cine stie, poate reusesc sa arat o fateta inedita a unui traseu arhicunoscut.

Am plecat Chaile Jietului catre Obarsie. Ne-am oprit pentru o poza de grup cu motoristi la inceput de drum, Pe fundal ne vegheaza Parangul Mic. De la stanga la dreapta Ghitza cu GS500, Iren cu Kawa EL250, eu cu un Kawa Tengai, Zoli cu Domi 650 si Teo cu CB500-le.

Dupa Obarsia lotrului am coborat replica watch la Voineasa, catre Brezoi. Pe malul lacului Malaia: Motociclista-rockeritza cu cruiser EL250+ o pereche de manusi pe masura. Negru cu ROZ!!!! =))

Un scurt check la Dominator

Lenea doamna mare! Incerc sa beau fara sa dau casca jos. Mi-a mers.

Duelul fotografilor. L-am prins pe Ghita.

De la Brezoi am urcat pe Valea Oltului, apoi am luat-o catre vest, catre Cartisoara. Ajunsi in intersectia unde incepe Transfagarasanul am dat de un motel. Cum era ora pranzului, am oprit  sa mancam. Un loc superb pe mal de apa, cu o mancare beton. Il recomand cu caldura. Nu ratati fasolea cu ciolan :D

asteptand potolul

motoarele ne asteapta cuminti. Pe fundal sunt niste nuntasi.

Gata, calatorului ii sade bine cu drumul. Am inceput sa urcam catre Balea. Deja in departare deja se vad varfurile Fagarasului

Ne-am oprit sa vedem complexul Balea cascada. Nu-mi venea sa cred ce senin era cerul, pana acum de fiecare data Transfagarasanul a tinut sa ma mureze macar un pic.

Cativa kilometri mai sus de Balea cascada, la Poarta Genistilor.

Free template 'Colorfall' by [ Anch ] Gorsk.net Studio. Please, don't remove this hidden copyleft!